بارگیری...
عسل اسطوخودوس

عسل اسطوخودوس

آرامبخش است و استرس واضطراب را ازبین می برد و دردرمان سوختگی و میگرن فوق العاده مفید می باشد . زردی و آسم را برطرف می کند .

عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه

عسلی که درطبیعت از تعداد بی شمار گل تهیه شده باشد و نتوان نقش عمده یک گل رادرتهیه آن تعیین کرد ، عسل چهل گیاه نام دارد.این عسل مخلوطی از عسل مناطق جنگلی شمال ایران وکوهستان های زاگرس شمالی است که اغلب پوشیده ازگل گون است .

عسل شوید

عسل شوید

عسل شوید در فصل تابستان از باغات و دشت های اصفهان , اژه و وزنه تهیه می شود .

عسل بهارنارنج

عسل بهارنارنج

این عسل عطر ملایم بهار نارنج را دارد و روشن تر و کمی رقیق تر از سایر عسل هاست . این عسل از اوایل فروردین تا اواسط این ماه در باغ های شمال ایران و جنوب کشور برداشت می شود .

عسل خارشتر

عسل خارشتر

عسل خارشتر معروف به عسل سیاه یا ترنجبین است که دارای رنگی بسیار تیره و مزه ای خاص می باشد . درصد ساکاروز بسیار پایینی دارد به همین دلیل برای افرادی که به بیماری های قندی مبتلا می باشند مفید است

عسل مریم گلی

عسل مریم گلی

عسل مریم گلی حاصل شهد گل های طبیعی مریم گلی می باشد و خواص درمانی این گیاه را نیز داراست .

خواص ژل رویال

خواص ژل رویال

ژله سلطنتی در غدد شیری زنبور عسل ترشح می شود که در سر و اطراف مغزش قرار دارد . در ترکیبات این ماده مغذی مواد پروتئینی زیادی وجود دارد .

خواص بره موم

خواص بره موم

بره موم ماده رزینی چسبناکی است که زنبورهای عسل آنرا از روی درختان و گیاهان جمع آوری کرده و از آن برای چسباندن اجزای داخلی کندو و ضد عفونی کردن سلول هایشان و همچنین مومیایی کردن موجودات بزرگی که در کندو می میرند استفاده می کنند .