بارگیری...
خواص آویشن

خواص آویشن

ضد نفخ و ضد اسپاسم دستگاه گوارش (پیشگیری و کاهش دل پیچه)، دارا بودن خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری (کاربرد در محلول های دهان شویه)، داروی کمکی در درمان شب ادراری کودکان (همراه با گل های علف چای و بومادران).

خواص آنغوزه

خواص آنغوزه

رفع بیماری های تنفسی و گوارشی با منشأ عصبی، درمان التهاب گلو و رفع گرفتگی صدا، ضد کرمک (اکسیور) و انگل های کبدی

خواص آفتیمون

خواص آفتیمون

کمک به درمان تومورهای خوش خیم و بد خیم ، کاهش درد در مفاصل ، ضد نفخ، افزایش دهنده میل جنسی میانسالان ، کمک به درمان نارسایی کلیوی ، ملین

خواص سدر

خواص سدر

سِدر سردهٔ درختی است از تیره مخروطیان که شباهت زیادی با کاج دارد، ولی از کاج بسیار تنومندتر و بلندتر می‌شود، و تا بیش از سه هزار سال عمر می‌کند. شاخه‌های درخت سدر کشیده و دور یگدیگر است. سدر بومی کوه‌های هیمالیای غربی و منطقه مدیترانه می‌باشد. شاخه‌های این درخت کشیده است و برگش مانند کاج سوزنی می‌باشد. چوب این درخت سفید و ضخیم می‌باشد و در برخی گونه‌ها چوب کمی سرخ‌تر می‌باشد. میوه این درخت شبیه کاج است.

تقویت و درمان حس بویایی

تقویت و درمان حس بویایی

نسخه طلایی و معجزه آسای بازگشت حس بویایی عارضه‌ای که با نام آنوسمیا یا کربویی شناخته می‌شود، در حقیقت از دست دادن حس بویایی می‌باشد. این وضعیت بر احساس چشایی نیز اثرگذار است. از دست دادن حس چشایی بر کیفیت زندگی مؤثر است و منجر به افسردگی می‌شود. همچنین کاهش حس بویایی و چشایی کم اشتهایی و کاهش دریافت غذا را به همراه دارد. پیشنهاد می‌شود از طعم‌های مختلف برای تحریک حس چشایی خود استفاده کنید. همچنین سعی کنید رنگ غذایتان بیشتر باشد و از بافت بیشتری تشکیل شده باشد تا احساس دهانی شما بیشتر شود و جبران کاهش احساس بویایی و چشایی را نماید.